جك سري بيست ويكم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 1093
نویسنده : sadaf

مورﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻻﺳﺘﻴﻚ ﻣﺎﺷﻴﻨﺶ ﭘﻨﭽﺮ ﺷﺪﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﮔﺰﻭﺯ !!!
ﺑﺎﺯ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﮔﻔﺘﻪ : ﺍﺳﮑﻮﻝ ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﻫﻢ ﻓﻮﺕ ﻛﻨﻲ ﺑﺎﺩ ﻧﻤﻴﺸﻪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﻴﺸﻪ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﺎﻳﻴﻨﻪ !

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !

 http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

دختره به دوس پسرش زنگ میزنه
دختر : سلام کجایی عزیزم؟
پسر : با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرمت و کجایی؟
دختر : من تو همین اتوبوسی که هستی هستم میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست؟؟

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 شكسپير مي گه: هر وقت زنت گريه مي كنه مي خواد خرت كنه و هر وقت مي خنده مطمئن باش خرت كرده!!

 http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

مکالمه ی منو دوستم:
اون- سلام عشقم
من+ سلام نفسم
- چطوری جیگری؟ چه خبر؟ عروس نشدی؟
+ فدات گلم. نه هنوز تو چی؟
- زن داداشم میشی؟
+نه
- درد
+ تو دلت
- تو دل خودت، لیاقت نداری که، خیلی هم دلت بخواد.
+ گمشو، دلم نمیخواد!
- گم شدی.
+ برو بمیر



:) منم و دوستای خل و چل تر از خودم ^_^





:: موضوعات مرتبط: جك , مورد داشتيم , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
همساده در تاریخ : 1393/12/4/webchin - - گفته است :
:):):):):)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:قربون شما همساده جون نشيني خر بزنيا

/weblog/file/img/m.jpg
DUYĞU در تاریخ : 1393/12/1/5 - - گفته است :
اغلب قدرتِ یک لمس، یک لبخند، یک کلمه ی محبت آمیز، یک گوشِ شنوا، یک تعریف صادقانه، یا کوچکترین توجه را دست کم می گیریم،

در حالی که همه ی اینها قادرند یک زندگی را از این رو به آن رو کنند...
پاسخ:"به نام چشماش‏"‏...امواج زندگی را پذیرا باش،حتی اگر گاهی تو را به عمق دریا ببرد،ان ماهی که روی اب اسوده می بینی مرده است.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com